Loyaliteits- of Spaarprogramma’s

Wilt u direct invloed hebben op het koopgedrag van uw klant, maar ook direct de loyaliteit van uw klant doen toenemen!

De spaarprogramma’s van Profix Media zorgen voor een toename in klantenbinding en klanttevredenheid, met als resultaat hogere omzet! Profix Media realiseert functionele oplossingen om bronsystemen en (online) kanalen te koppelen aan de marketingdatabase zodat een geïntegreerd klantbeeld ontstaat.

Multi-channel marketing is dankzij onze software effectief en beheersbaar!

proces dataverzameling

Proces dataverzameling

Effectieve Spaarprogramma’s

Via een Marketing Dashboard (CRM software) kunt u snel en eenvoudig inzichten verkrijgen in het koopgedrag van uw klanten. Het Marketing Dashboard van Profix Media is geschikt voor zowel klein- en grootwinkelbedrijven, alsmede winkeliersverenigingen. Met onze gebruiksvriendelijke software kunt u gericht uw spaarprogramma inzetten om cross- en up-selling bij klanten te stimuleren.

Het Dashboard biedt u o.a. de volgende functionaliteiten:

  • 24/7 beschikken over alle actuele klantgegevens
  • Het koopgedrag van klanten wordt volledig in kaart gebracht
  • Per communicatiekanaal wordt de conversie op klantniveau bijgehouden zodat de ROI op klantniveau nauwkeurig wordt berekend
  • Middels het selecteren van klantgroepen (segmenten) op basis van verfijnde selectiecriteria kan zeer gericht gecommuniceerd worden met de klant via het juiste kanaal met het juiste productaanbod
  • De klantdata kan middels verschillende invalshoeken geanalyseerd worden om inzichten te verkrijgen op basis van het koopgedrag, benchmark en op basis van klantsegmenten
  • Via het dashboard kunnen boodschappen worden verstuurd via o.a. Direct Mail, E-Mail, SMS, App
  • Campagneresultaten worden (realtime) nauwkeurig in kaart gebracht zodat elk moment ingespeeld kan worden op actualiteiten
10 stappen naar loyaliteit

10 stappen naar loyaliteit